11 November 2011 Goeie wyn se aanlyn revolusie Liv-ex Direkteur James Miles het deelgeneem aan die Winefuture beraad in Hongkong op Sondag, waar hy die tema bespreek: & quot; Mark deursigtigheid en doeltreffendheid -0.160; Fyn Wine39; s Online Revolusie & quot ;. Kyk sy presentation0160; bo or0160; klik hier vir die Chinese weergawe. Mark Deursigtigheid en Doeltreffendheid: goeie wyn se Online Revolusie James Miles, Wyn toekoms, Hong Kong, 6 November 2011. Skyfie 1: Titel Vir die meeste van ons, breëband internet is minder as 10 jaar oud. In daardie kort tydperk, het die internet ontwrigtende vir talle bedrywe bewys. Die goeie wyn handel is geen uitsondering nie. Ons bedryf het 'n aanlyn revolusie ondergaan. Ons sin is dat hierdie tydperk van ontwrigtende verandering is net net begin. Skyfie 2: Liv-ex Ek medestigter Liv-ex, tesame met Justin Gibbs, in 1999. Die visie was om 'n globale (B2B) handel ruil vir goeie wyn handelaars voorsien. Twaalf jaar later, ons het meer as 400 lede in 33 lande. In die afgelope jaar, het ons pas VS $ 160m van koop en verkoop bestellings op die platform. Ons het drie kernbesigheid gebiede: die verhandelingsplatform self; data en navorsing; en die stoor en vervoer. Dit is regverdig om te sê dat sonder die internet, sal Liv-ex nie bestaan nie. Skyfie 3: Ryp vir 'n verandering Om ten volle te verstaan die ontwrigting wat die internet het in werking gestel vir die goeie wyn handel, moet ons die eienskappe wat die sektor so ryp vir verandering gemaak na vore te bring. Deur goeie wyn, Ek verwys na wyne wat aktief verhandel op die sekondêre mark, word internasionaal erken en het die vermoë om te verbeter (en wins waarde) in 'n bottel. Dit is 'n relatief klein heelal van wyne en is gekonsentreer in die top Bordeaux boedels. Die goeie wyn handel is tradisioneel baie ondeursigtig is - net insiders het regtig toegang tot die belangrike inligting. Daar was 'n gebrek aan handel likiditeit en dit was hoogs gefragmenteerde, beide in terme van spelers en produkte. Al hierdie faktore het die vloei van inligting stadige en ondoeltreffend. Skyfie 4: deursigtigheid mark Die koms van die internet het talle voordele gebring om die goeie wyn handel, maar by verre die belangrikste is deursigtigheid. Dit deursigtigheid val in drie kategorieë: Kwaliteit: Daar is nou 'n groot aantal Proenote databasisse, peer-to-peer platforms (soos Kelder Tracker) en ander online forums te gereeld. Dit vind van 'n onafhanklike uitspraak oor die voor - en nadele van 'n wyn was nog nooit so maklik nie, te help om wyn kennis demystify. Beskikbaarheid: Die meeste handelaars nou hul katalogusse aanlyn te publiseer. Verder, prys vergelyking webwerwe, soos Wyn Soeker, toelaat verbruikers om vinnig te vind die wyn wat hulle wil teen die beste prys. En as jy 'n professionele handelaar of 'n ernstige versamelaar en jy wil die prys waarteen handelaars eintlik handel ken, kom jy Liv-ex. Hierdie inligting is nêrens anders beskikbaar is. Skyfie 5: deursigtigheid mark Net tien jaar gelede, prys ontdekking was tydrowend en onvolmaak. Die enigste manier om akkuraat te meet pryse mark was om duim deur katalogusse, druk op die selfone en uitstuur fakse. En dit was vir insiders. Verbruikers en versamelaars het geen kans. Realisties, net 'n handjievol van handelaars het geweet wat werklik aan die gang. Skyfie 6: deursigtigheid mark Dit is die term vir Lafite 2008 soos verteenwoordig op Liv-ex - elkeen van daardie kolle verteenwoordig 'n werklike transaksie. In die verlede, vereniging met hierdie soort van gedetailleerde data is eenvoudig nie moontlik nie. Vandag is dit beskikbaar in 'n oomblik. En enigiemand wat op tekens te Liv-ex kan dit te kan sien. Skyfie 7: Die resultaat So, wat het die gevolg van hierdie verhoogde deursigtigheid is? Dit is duidelik dat die hindernisse vir toetrede in die sektor dramaties gedaal. Met gelyke toegang tot die mark data en maklike verspreiding, iemand met die wil en die hoofstad kan 'n redelik mededingende besigheid. Net so, die vertroue in die integriteit van die mark het 'n groot hoeveelheid van die nuwe geld inbring in die bedryf, te help om nuwe grense en geleenthede. Die mees voor die hand liggend onder hierdie nuwe ontluikende markte soos China. Ja, die deursigtigheid het 'n impak op marges gehad, maar dit het ook neerslag gevind vinnige groei. Skyfie 8: Mark uitbreiding Tussen 2004 en 2010, fyn omset wyn vervierdubbel van VSA $ 1 miljard tot $ 4 miljard. Skyfie 9: Hoër pryse Oor dieselfde tydperk het die pryse - soos verteenwoordig deur ons voorste maatstaf, Die Liv-ex goeie wyn 100 Indeks - het drievoudig gestyg. Skyfie 10: Wat nou? So waar volgende? Na ons mening, is ons nog net krap die oppervlak so ver as 'n potensiële die internet se betref. Die volgende tien jaar is geneig om selfs meer ontwrigtend wees. Maar ons sin is dat die belangrikste veranderinge sal plaasvind agter die skerms. Dit sal alles oor herstrukturering - wat ons "post handel" - die verskaffingsketting en ander back-office funksies noem. Toegestaan dit is nie heeltemal so glansryke as die verkoop van meer wyn, maar dit is waar die grootste deel van die oorblywende ondoeltreffendheid woonagtig is in die fyn wynmark en kan aansienlike toekomstige groei te ontsluit. Skyfie 11: 'n post-handel revolusie Ons voel dat daar twee belangrike kwessies met 'n post-handel logistiek en nedersetting wat die aanspreek nodig. In die eerste plek bly rekeningkundige en logistieke funksies in goeie wyn min verander in 20 jaar, ten spyte van die massiewe veranderinge wat ons reeds uitgelig. In baie gevalle, hulle is nie meer geskik vir doel en staatmaak op duur en onnodige duplisering van handleiding data entry. (Ons het kliënte wat net 'n bevel na die monitor van drie verskillende stelsels kan bevestig.) In 'n wêreld waar ons almal met mekaar verbind deur die internet, dit is heeltemal belaglik. Tweede, goeie wyn gaan voort om piggy-back op die kommersiële wyn logistieke infrastruktuur. Kommersiële wyn is 'n vinnig bewegende, lae-waarde goeie, met 'n kort, eenvoudige voorsieningsketting. Goeie wyn aandele nie een van hierdie eienskappe. Die internet bied die geleentheid vir goeie wyn tot sy eie platform te ontwikkel. Skyfie 12: Die verbetering van stelsels Die aanpak van die stelsels bevraagteken eerste, ons verwag 'n toekoms waar daar verhoogde data wisselaar tussen kliënte en suppliers.0160; APIs wat langs industrie-wye boodskappe standaarde sal die outomatisering en vereenvoudiging van lang asem en duur prosesse in staat te stel. Transaksies, fakture, pakhuise instruksies en rekeninge inskrywings sal elektronies hanteer word via geïntegreerde stelsels, wat voorsiening maak vir direkte verwerking. Dit sal die akkuraatheid en laer koste dramaties verbeter. Ons glo L-wen - ons nuwe Universal Wyn Kode - is 'n belangrike deel van hierdie proses. Dit bied 'n gemeenskaplike taal vir die handel: 'n wyn, een kode. Dit mag lyk soos 'n klein inisiatief, maar dit kan 'n groot impak op die gemak van data-uitruilprogram het. Ons is bemoedig deur die entoesiastiese aanvanklike opneem. Dit is 'n gratis hulpbron en aanlyn beskikbaar is, so as jy dink dit kan nuttig wees, gebruik dit asseblief. Skyfie 13: 'n Nuwe voorsieningsketting Sover die voorsieningsketting betref, is die belangrikste punt om te verstaan is dat - van 'n besigheid perspektief - goeie wyn en kommersiële wyn aandeel niks in gemeen. Skyfie 14: Kommersiële wyn Kommersiële wyn is: Vinnig bewegende: Wines bedoel algemeen word gedrink binne agtien maande van vrylating. Lae waarde: Die gemiddelde prys bottel in die Verenigde Koninkryk (voor belasting en marge verspreiders) was net $ 2 in 2010. Kort en eenvoudig: dit het 'n logistieke infrastruktuur wat ontwerp is om die wyn van produsent tot verbruiker te kry in die mees doeltreffende manier moontlik. Skyfie 15: Fyn wyn Goeie wyn is presies die teenoorgestelde: Stadig bewegende: Beeldende wyn het 'n lang lewensduur van tot 50 jaar in sommige gevalle, soos die Latour 1961 ons hier uitgebeeld. Hoë waarde: Die gemiddelde verhandelingsprys vir 'n bottel wyn op Liv-ex in 2010 was $ 400 - 200 keer hoër as in die kommersiële sektor. Lang en ingewikkelde: Beeldende wyn het 'n ingewikkelde verskaffingsketting en is meestal gekoop en verkoop baie keer voor dit gedrink kry. Skyfie 16: Elimineer bewegings Tagtig persent van die handel op Liv-ex is in wyne van die afgelope tien oesjare; meer as die helfte is in wyne wat minder as vyf jaar oud is. As sodanig, is die oorgrote meerderheid nie gekoop word vir onmiddellike gebruik. Hulle beweeg van die een stoor rekening na 'n ander. Dit is ongelooflik duur, riskante en nadelig vir die herkoms en toestand van die wyn. So tensy die wyn gaan omkom, hoekom beweeg dit? Die uitskakeling van buitensporige beweging van voorraad voorsien groot onderstebo vir die handel. Skyfie 17: 0160; Wat is die antwoord? Ons glo dat die beste pad vorentoe is om die ketting saam sentrale bewaarplaas lyne herorganiseer. Eenvoudig gestel, 'n sentrale bewaarplaas is 'n meganisme vir die stoor en bestuur van eienaarskap rekords in verskeie plekke. Dit maak voorsiening vir eienaarskap oorgedra word via databasis oordrag - eerder as om die wyn van die land eintlik skuif na land of pakhuis te loods. Dit bied groot onderstebo. Skyfie 18: Die voordele Koste en risiko's (van die skade, verlies en diefstal) sal verminder word. Transaksies kon vinniger afgehandel word, die verbetering van bedryfskapitaalsiklus tyd. En deur die behoud van 'n elektroniese rekord van die stoor en vervoer geskiedenis, sou herkoms verbeter. Dit sou 'n wen-wen-wen vir produsente, die handel en verbruikers wees. Skyfie 19: Om af te sluit So in opsomming, die rewolusie in deursigtigheid is ver gevorder, maar die moontlike voordele van die herstrukturering van die post-handel infrastruktuur kan selfs belangriker wees. Dankie.
No comments:
Post a Comment